Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J75i69r55i 44K11u52c50e37r71a

1. 10. 2017 12:42

Já vám rozumím. Sice mne nic nedonutí, abych pro ANO hlasoval, ale současné nalezení jediného hromosvodu pro všechny naše problémy je až směšné. Na základě vašeho článku jsem si našel, kdo to je, ten spolek. Protože rozeslat takové kvantum letáků, se samolepkou, to je otázka milionů. Spolek tvoří B.Rada, který je minimálně hodně rozporuplnou figurou a bezmezně mu v jeho sporu s Babišem a spol. mže jen Majka Jandová a podobní. Třeba toto dává celkem smysl: http://www.famyfakta.cz/files/brozura_rada_navrh_v4.pdf .Pak je tam zakladatel spolku ASOCIACE PODNIKATELŮ A AMNAŽERŮ, pan Bábek. U něj může jít o profesní zájem, ostatně kvůli EET moje společnost přestala používat hotovostní prodeje a kontrolní hlášení o DPH mi pro svou pracnost pije krev. Kdo je

Barbora Barabáš Štěpánová netuším, jestli je tam Barabáš jen navíc, jde o herečku. Ta určitě na takovou kampaň mít nebude. Spolek u mne nevzbuzuje ani o gram větší důvěru, než Babiš a jeho ANO.

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 395x
Jsem hoch jehož životem prošli všichni prezidenti tohoto státu. Tím pádem nemusím blíže uvádět svůj věk, Sudičky mně do života vložily optimismus, chuť k psaní a cestování. Všech tří darů jsem využil a využívám dosud. A tak se batoh se vzpomínkami naplnil vrchovatě a když se do něj sáhne, je tu článek pro blog coby dup. Tak občas zkuste otevřít můj blog.

Seznam rubrik