Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já nevím, ale nějakou tu připomínku bych měl.

Myslím si, že po vinkulacích žádné oficiální pořadníky na auta nebyly. Myslím, jako celostátně vedené. Pořadníky na auta si dělali lidé sami, v jakýchsi neformálních skupinkách čekajících (kamarád takto koupi Trabanta).

Prostě oponuji tvrzení, že v roce 1977 byly zrušeny pořadníky. Protože já, a to píši už asi po páté, jsem v roce 1975 koupil, bez jakéhokoli pořadníku, červenou Š110L ABX 89 48.

"Pořadníky" či spíše evidence zájemců byly někdy po polovině 80 let zavedeny povinně u prodeje vozů LADA.

A také si myslím, ale tím si nejsem jist, že v roce 1977 už neplatila neomezená rychlost mimo obec. Ta, mimochodem, ještě v roce 1970 platila i v obci v době mezi 23:00 - 5:00.

0 1
možnosti
JK

Pravda, vzhledem k věku zapomenu za minutu vaše jméno, ale na minulé události mám paměť perfektní a je čemu se divit. To co jsem v článku uvedl se skutečně stalo trak jak jsem uvedl. Austina jsem koupil v Mototechně Brno Lesná, kde jsem byl skutečně zapsán do pořadníku, který pár dní před mojí návštěvou zrušili. Jestli to byl celostátní pořadník nebo jen pořadník této Mototechny nevím. Pokud se týká rychlosti jsem přesvědčen, že mám pravdu. Hledat důkaz přes internet je pro mne ztráta času. Ovšem děkuji za váš zájem, zřejmě jste také pamětník.

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 395x
Jsem hoch jehož životem prošli všichni prezidenti tohoto státu. Tím pádem nemusím blíže uvádět svůj věk, Sudičky mně do života vložily optimismus, chuť k psaní a cestování. Všech tří darů jsem využil a využívám dosud. A tak se batoh se vzpomínkami naplnil vrchovatě a když se do něj sáhne, je tu článek pro blog coby dup. Tak občas zkuste otevřít můj blog.

Seznam rubrik