Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nacvičování spartakiády ve škole (i na vojně) byla největší otrava, která nám kazila jinak nejoblíbenější předmět - tělocvik. Z hlediska zdravého pohybu nám dala mnohem méně, než jiné tělocvičné aktivity. Místo fotbalu jsme máchali rukama jako cvičené opice. Možná to bylo dojemné pro maminky, které slzely v ochozech stadiónu při pohledu na své ratolesti, ale pro nás to tehdy byla jednoznačná nuda.

1 0
možnosti
JR

J26a28r14a 45R44a73n61k

7. 5. 2015 8:23

Zadne hezke vzpominky na ten cirkus nemamRv

1 0
možnosti
JH

dobrý, máte hezké vzpomínky

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké počteníčko, ;-)R^ a na Spartakiádu mám stejný názor, jako Vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 395x
Jsem hoch jehož životem prošli všichni prezidenti tohoto státu. Tím pádem nemusím blíže uvádět svůj věk, Sudičky mně do života vložily optimismus, chuť k psaní a cestování. Všech tří darů jsem využil a využívám dosud. A tak se batoh se vzpomínkami naplnil vrchovatě a když se do něj sáhne, je tu článek pro blog coby dup. Tak občas zkuste otevřít můj blog.

Seznam rubrik