Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J17a29r88a 94R39a75n16k

6. 3. 2015 6:50

R^ devcata to take zajima. Otec mel tristapadesatku a pamatuji, ze kdyz na ni za 10 let nasetril, stala tyden pro spatne pocasi v obyvaku. Pak ve Svycarsku jsem mela pritele, ktery mel Nortona a jizdy byly perfektni, utkvela mi v hlave predevsim nezvykla zelena barva, coz v te dobe pro mne bylo asi nejdulezitejsi;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 395x
Jsem hoch jehož životem prošli všichni prezidenti tohoto státu. Tím pádem nemusím blíže uvádět svůj věk, Sudičky mně do života vložily optimismus, chuť k psaní a cestování. Všech tří darů jsem využil a využívám dosud. A tak se batoh se vzpomínkami naplnil vrchovatě a když se do něj sáhne, je tu článek pro blog coby dup. Tak občas zkuste otevřít můj blog.

Seznam rubrik